Sidor

lördag 5 januari 2008

No 11 Trettondagsafton 2008 21:42

Har justkommit tillbaka från Härösand där jag och Z varit hos G & S för att äta en bit mat. Janson smakade superpt och glass sitter alltid helt rätt.
I övrigt sov jag ovanligt länge i morse, men det kanske beror på att jag har försökt städa lite på kontoret och bytt några möbler både to och fre kväll. Va mycket papper som samlas. Det är bra att ha... har jag sagt sedan 1985, men senaste städningen skedde 1990 och 1994. Så 13 års pappershögar gör sig gällande, frågan är vad jag skall slänga. En f.d. ordförande sade att det man inte använt på ett år, skall man slänga......
Nåväl, på måndag drar vi igång efter jullovet. Annons i ST ger förhoppningsvis nya cirkeldeltagare. Samtidigt håller vi på att avsluta 2007 års verksamhet. Det känns rätt bra trots att det är en del orosmoln på studiehimlen. På måndag kommer Länsnykterhetsförbundet och IOGT-NTO Västernorrland genomföra den årliga träffen med läns och riksdagspolitiker i syfte av att diskutera vad vi tillsammans kan göra i preventivt syfte.
Personligen har jag en lättare förkylning i sikte för mitt nysande är rent av historiskt just nu. Sju nysningar på en gång.

Ha en god fortsättning på helgfriden.
Förexten hur gick det i JVM för Sverige mot Canada. 1-2 just nu. Guld?

1 kommentar:

Rusan sa...

hej
tack för kommentaren och du har helt rätt Vänner kanman inte köpa för pengar men jag är glad för att få räkna er som mina vännerSäg det till Z också trevligt att ha er här och visst är farmorskapet en rikedom men kan inte ersätta vänner. Nu hoppas jag att du kryar på dig sover ovnaligt länge imorgon med så du snart blir frisk