Sidor

onsdag 27 juli 2011

No 182 Onsdag 27 juli 2011

Bingo på folkan.
Ikväll är det första kvällen på hela sommaren som vinden ligger på innefrån byn. Jag har på avstånd deltagit i Rossö bingo. Nja jag var ute och drog om en lina i min antennmast, så jag hörde. Men linor är ett elände, de tvinnar sig så det blir ett stort tjörv av alltihopa. Skall försöka göra en ny insats i morgon bitti, då också myggen kanske är lite latare. Annars går livet sin gilla gång, det blir auktion ner på f.d. flottningen på torsdagkvällen till förmån för vår friskola här på byn.
I övrigt snickrar jag på nr 3 av MHF tidningen Ratta Ren, men det har varit lite svårt att få in material denna gång. Men det är ännu fyra dagar kvar...
Min KGB är riktigt snäll med mig, hittills har den dragit 057 l/mil vilket känns bra. Det är ju rena återbäringen då man tankar.
Slut

Inga kommentarer: