Sidor

söndag 12 augusti 2012

238 11 aug 2012

Vad skall man skriva nudå???
Jo de har börjat förbättra 331 mellan Åsäng och Viksjö. Det kommer nog att bli bra nästa år då det är klart. Nu blir det lite lösgrus ett tag.
Idag har jag stått ut med att vara på ett LOPPIS. Ett femton tal löppisörer var samlade på Vivansborg i Timrå för att bli av med en massa onödigt från hushållet, (skrot). Fantastisk vad en del besökare handlar... Själv anser jag att Loppis är det värsta man kan hamna i. Men OK, jag sjönk så lågt att jag hade ett bord frö en förening. Vi sålde för 400 kr. Men då reade vi för en tjuga.

Han också en sväng på IKEA för att köpa krysstag, som givetvis visade sig vara ½ meter för korta.
Var förbi Clas Ohlson och köpte lite el utrustning och sedan upp på BAHAUS och köpte en tigersåg och ett förlängningsskaft, så på söndag skall jag kapa några grenar.
Hinner jag så blir det lite antenn konstruktion för 80 meter (Det var därför jag köpte 100 meter ekux 1,5 på Clas O.
Nu är OS strax slut, så nu vet jag inte skall göra med allt nattsudd.
Nu lysnar jag på contest på 20 meter.
73  00:17 på söndag morgon.

Inga kommentarer: