Sidor

måndag 17 oktober 2011

No 192 Måndag 17 oktober 2011

Första halkan
Nu är det hög tid att få på dubbdäcken. Redan har flera fordon placerat sig i dikesrenen. I morse var det snuskigt halt på Bergsgatan. I morgon skall jag till Östersund, men jag tror att jag tar ett Skype möte i stället.
I helgen som gått hade MHF förbundet sitt årsmöte. Denna gång förlagd till region XYZ och Gävle. Fick äran att tillsammans med Anders Castberger vara presidie ordförande. Det förflöt väldigt bra. Runt ett 70 MHFare. Lördagskvällens middag var det absolut inget fel på. Och tjejerna från Matfors underhöll på ett förstklassigt sätt.

Nu skall ett antal bokstäver in i vår tidning Ratta Ren, så strax övergår jag till den journalistiska banan. Ja ja, journalistisk och journalistisk vet jag inte, men väl kommer typerna ned mot papperet.

Må i alla fall säga att Juholt har stått mot den första ronden på ett bra sätt. Trotts att han var uträknad för fyra dagar sedan, står han där rakryggad och meddelar att Sverige behöver en

På med laddorna och så när kula ä röd så fär vi.

Ha e artut dag

Inga kommentarer: