Sidor

lördag 15 mars 2008

No 17 Lördag 15 mars 2008 23:30

Åter en vecka till ända. I Stockholm regnade det hela torsdagen och fredagen för den delen. Skönt att få sätta sig på 17:00 tåget hem. Idag har jag suttit framför datorn stora delar av dagen och kvällen. Tv:n står på som vanligt, och där har det varit repris på så skalld et låta, skidor med Pärsson och framförallt Melodifestival eländet. Att skatte pengar får slösas bort på Luuk, BWO och Perelli. Jag hade förväntat mig att Svenska folket skulle ge Christer SJögren full pott, men icke. Hur röstar Svesnak folket?

Det jag glädjer mig åt är att Timrå åter tog poäng mot Modo. Hoppas att Timrå är taggade för att ta en metch till.
I morgon är det årsmöte på KRIS och IOGT-NTO Medelpadskretsen. Skall försöka hinna med båda.
Veckans Aha är att fått stifta bekantskap med Makalösa Föräldrar. De håller på att etabera sig i Västernorrland.
Ta det lugn i trafiken till nästa gång

1 kommentar:

Rusan sa...

bra att du håller på rätt lag