Sidor

måndag 31 mars 2008

No 18 måndag 31 mars 2008

Ikväll har Giffarna spelat mot Hälsingborg. Det gick inte så bra. Timrå spelade mot Hv 71 och det gick inte så bra hellre. Själv var jag på bio för första gången på ett år. "Himlens Hjärta". Den var bra, tänkvärd. Så det kan bli när inte haspeln är på, var min direkta kommentar när ridån gick ned.
I går söndag var jag på Clas Olson och imnköpte en statuspryl, platt Tv för att ha vid frukost bordet. Men jag är inte helt nöjd. det blev extra sladdar och dosor. Dethär med digitalTV är inte bara till fördel. Den drar mer ström än den gamla TV:an, så det är bara att dra ur proppen ur väggen om man vill följa direktivet om att spara på energin.
I morgon tar jag en sväng upp till Umeå för att få lite info om folkbildningens framtid.
På onsdag skall vi träffas för att planera folknykterhetens dag som är i antågande i samband med 1:a maj.
Ute är det +3 så vattnet rinner från S:a berget ned på stan. Blött.
Ha det artut.

Inga kommentarer: