Sidor

lördag 26 september 2009

No 53 25 sept 2009

Denna lördag är jag kvar i Sundsvall för att göra några ärenden i stan, hade jag tänkt.
Idag besökte jag torget och för första gången på 27 år satt jag på en parkbänk och studerade folkstilar och gångarter. Nej till EU och Palestina gruppen hade torgmöte. Intressant att lyssna. Köpte 5 tunnbrödspaket, 3 vaniljbullar, och 5 kg lingon.
På e.m. hälsade vi på Gert i Njurunda eftersom han hade namnsdag i onsdags, så en tårta var han värd. Städat lite här hemma. Sovit en stund och nu har här är ditt liv med Jan Eliasson passerat. En mycket intessant person. I morgon söndag är det lite arbete på Metropol och sedan är det Fullt Hus på Hällan. Då kommer jag att vara där. Zaedi är på regionstyrelsens möte på norra Berget. Till veckan är jag i Svall må-on och sedan åker jag ned till Essingen. Kommande helg har vi förbundskonferens på Hotell Globe i närheten av Globen.
Jäklar, nu har lingonen kokat fast i kastrullen, (har stått på kokning i två och helv timma).
Ha en bra e.m.
/Mats

Inga kommentarer: