Sidor

fredag 30 oktober 2009

No 55 30 oktober 2009

Ännu en vecka avslutad. Denna vecka gick fort. På måndag deltog jag i studieförbundens etikmöte, på tisdag hade jag personalmöte, onsdag träffade jag UNF, SBU och SFF på Klara Södra i Sthlm. Vi pratade lite kring framtiden och vad ungdoms organisationerna vill med NBV.ons eftermiddag hade G12 möte på Essingen. Det var det sista mötet för min del. Blev samtidigt avtackad för min tid på Essingen. Det kändes en smula vemodigt att släppa detta härliga gäng på kansliet. Torsdag var en massa avslutnings faser med personalen på Essingen. Idag fredag var jag till Härnösand, mötte en försäljare från Eniro och Nikko jobbade en stund.
Åkte hem vid 17:30 och somnade framför TV;n. Tror att Dobido med bröderna Rongedal passerade revy. Väntar nu på att åka hem till korkgranen, men måste vänta på Zajan som jobbar ikväll. De skall dessutom gå på bio 11:30 för att se en ungdomsfilm som gjorts av gårdarna i Sundsvall det senaste året. I morgon bär det av till Bodums kyrka för att ta farväl av avlidna i församlingen under året, samt min hustomte som lämnade oss under hösten.
Skall nog jobba lite med Ratta Ren 4 09 för de skall lämnas in på måndag.
På söndag blir det nog att sitta av lite tid på MetropolZajan skall vara på Tonhallen och förbereda en killmässa. Om en vecka skall jag gå på teater på Deljelokalen, det ser jag fram emot.
Tills dess, simma lugnt och ta på reflexen.

Inga kommentarer: