Sidor

fredag 22 januari 2010

68 22 jan fredag kväll

Indal
Nu har vi dragit igång Indals projektet. Ikväll var det över 20 ungdomar som hade LAN. Ytterligare ett antal lyssnade på hårdrock konsert och några hade olika idrotter. Min Namne från Sörberge hade problem med dansmattorna, men till slut så fick han till det, så i morgon blir det dans och en attans många andra aktiviteter på Häreborg.
Jag är glad för att pizzan var billig, 55 kr för en fin pizza och dricka.
Jag är glad för att det var lugnt och städat. Jag är glad att jag bara var inne i 5 minuter på konserten. För mina öron var det onödigt högt ljud, men ungdomarna gillar nät någon kliver kattarompa.

Mera glädje
Verksamheten har tagit ytterligare ett skutt framåt idag. 5% mer än samma tid förra året.
Kulturen ökat med 27%.

Lördag
fortssätter Indals projektet på Häreborg, med bugg, hip hop, afrikanskt, linberedning, och mycket annat.

Ha det artut.

Inga kommentarer: