I vart fall så har #Telia behagat svar idag;
Telia svarar
Datum2018-08-05 09:22
Hej!
Jag vill börja med att be om ursäkt för det sena svaret, vi har haft ett högt inflöde den senaste tiden vilket lett till att svaren dröjer. Vill du ha kontakt med oss direkt så går det även bra att nå oss på telefonnummer 90 200.
När du skickade ditt meddelande till oss hade vi en driftstörning på de mobila tjänsterna pga. ett kabelfel, störningen yttrade sig på det sättet som du beskriver. Denna driftstörning är löst sedan 2/8.
Hur fungerar tjänsten för dig nu?
Ha en fin dag!
Med vänlig hälsning
Jennifer Andersson
Telia Kundservice
Notering, Lö 4 aug så var det svajigt igen. 4G > 3G >ingen internet ௯௯௯
Man blir lite lömsk då det är så.
Man blir lite lömsk då det är så.
Tänk då kopparkabeln klipps bort, och vi skall ha svaj i mobilen ??
Tisteldags
/73 de Mats
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar